![]() |
| Medetsiz Kuzey Yüzü |
15 Eylül 2012 Cumartesi
Ytudak shit
Bu aralar adalet, eşitlik gibi kavramları uzun bir aradan sonra yine düşünüyorum. İnsanların çifte standartlara bu kadar meyilli olması beni üzüyor. Bunun altına da gönüllülük imzası atmıyolar mı?!bir1!!1 "Lağn ne ayaksınız ammk(allah mesir macunu kullandırtmasın)" demekten kendimi alıkoyamıyorum. Buradan Ytudakı genel olarak mod ları ve fosilleri dahil kınıyorum.
Belki ilerde daha bu işte çömez olarak anladıklarımı, fikirlerimi ayrıntılı olarak yazarım. şimdilik bu kadar ve motivasyon olarak medetsiz kuzey yüzü fotosunu koyup elveda diyorum.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
.jpg)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder