15 Eylül 2012 Cumartesi

Ytudak shit

Bu aralar adalet, eşitlik gibi kavramları uzun bir aradan sonra yine düşünüyorum. İnsanların çifte standartlara bu kadar meyilli olması beni üzüyor. Bunun altına da gönüllülük imzası atmıyolar mı?!bir1!!1 "Lağn ne ayaksınız ammk(allah mesir macunu kullandırtmasın)" demekten kendimi alıkoyamıyorum. Buradan Ytudakı genel olarak mod ları ve fosilleri dahil kınıyorum.

Medetsiz Kuzey Yüzü
Belki ilerde daha bu işte çömez olarak anladıklarımı, fikirlerimi ayrıntılı olarak yazarım. şimdilik bu kadar ve motivasyon olarak medetsiz kuzey yüzü fotosunu koyup elveda diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder