 |
| Erciyes Kış- Şeytan, Melek, Araf, Sırt Tüm rotalar mevcut bu resimde. |
Bugun güzel değişiklikler oldu hayatımda, aslında bu gunlerde desem daha yerinde olur. Yani değişiklikleri 100 sayısı üzerinden endekslersek bugün o 100'lük dilimin 40'ını oluşturuyor. Etti mi gırk mehepe nin gırkıncı yılı hayırlı ve uğurlu olsun. Bu aralar çok güçlü bir abimle pilanlar yapmaktayım. Yazıya " ' " işaretini kullanarak girdim "pilan" la devam ediyorum. Sonumuz hayrola. Yine antrenmanlara sarıldım bu ara, her genç kızın yaptığı gibi. Kulüp ile ilgili bir çok etkinlikte yer buldum kendime bunlar doğrultusunda emin adımlarla ilerlemeyi düşünüyorum. Yarından sonra Mt. Erciyesle beraber olacağım. Özledim kendisini, rüzgarını ve rüzgarıyla birlikte koynuma üfürdüğü toz karı. Kayak pistini, telesiyejleri(böyle mi yazlılyodu lan, emin değilim)... Bakalım neler olacak. Bu aralar yazmıyorum fazla biliyorum sevgili alpingünlük seni ihmal ettim, ama yemin ederim başka bir blog yok hayatımda. Dönem yeni başladı ancak koydum işleri yoluna. alpingünlük(günlüğe hitap edince kendimi ipek olgun un kitaplarındaki ergen kızlar gibi hissettim ya la) bu yaz çok sıkı planlarım var bakalım. kış planlarım gibi yalan olmaz umarım. Erciyese gitmeyi niye seviyorum? cunku beni "Ala Dağcı" olma çizgisinden kaçamak ta olsa uzaklaştırdığı izlenimi verdiği ve beni umarsızca bu yalanla tatmin ettiği için olabilir mi? neyse kararı sen ver alpingünlük nasıl olsa tüm arşiv sende, asist yaptım gölü sen at artık amk. Bu kadarınıda yap la. bak gecenin 1.48 inde oturmus sana içerik ekliom sikerim belanı senin amcık hoşafı. Neyse sakinim. Kahvemin son yudumunu ve zıgaramın son fırtını çekip yazıyı sonlandırmak istiyorum. Sonlandırmak lazım çünkü sabah alarmı erteleme konusunda Çankaya rekoru kırıyorum amk. Bi insan alarmı 16 kez ertelermi la. İçimde bir Erciyes heyecanı, aldı başını gidiyor. Seviniyorum bir yandan da hala o ruh ölmemiş içimde diye. İçim bir seyleri öldürme konusunda Leon dan bile daha profesyonel. içim çürümüş benim. bir sepet çürük elmanın içinde cadı nın pamuk prensese verdiği elma kadar kırmızı ve sağlam bi şekilde kalmış içimdeki dağ heyecanı. sevindim bu konuya.beirut un the concubine parçası çalıyor playlistimde sik gibi parça. yakıstıramadım. Neyse la yatayım bari.. erciyes hazırlıkları var daha organizasyonu iyi yapmam lazım abilerimin gözüne girmem için. Sevgiler&Saygılar.. bi erciyes resmi yükleyek te rahatlayak demi panpa.