Tabii ki mutlu bir hayat sürüyorum, ama eksik olmayan tam bir hayat da değil. Önceliklerim değişmiş, o eski toy ve heyecanlı olduğumuz zamanlardaki öncelikler de yok artık. Yoksunluğunu çektiğim şey doğa ve dağ. Uzayıp giden hayat yolumun kıyısında, köşesinde bir yükselti veya tepe yok eskisi gibi.. Yine ortadoğululuğumu yaptım ve bir zamanlar hobi değil yaşam tarzı olarak gördüğüm Alpinizmi devam ettiremedim\ettiremiyorum. Bu durum ülkemizin sosyolojik yapısında bir klasiktir, klişedir; yaş ilerler ve meslek icabı yaptığınız sporu daha az yaparsınız. Sonra mükemmelliyetçiliğimizden olsa gerek az yaptığımız ya da düşük seviyede yaptığımız şeyi yapmamayı tercih ederiz. Tam olarak başıma gelen şey bu ve ben bu durumdan oldukça rahatsızım. Ne kadar bu durum için kesecek bir reçetem olmasa da en azından kendime tanı koyacak cesaretim var. Her tanının da bir tedavisi olur.
Düşündüm taşındım Temmuz ayından itibaren sahalara geri dönüş kararı aldım. Bu yazı en azından bu kararı perçinleyecek bir belge niteliği taşısın. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle efenim saygılar ve hürmetler..
![]() |
| Ama Dablam Himalaya |
