Alpin(?) Günlük
Alpinizm deyû düştük yola...
15 Eylül 2012 Cumartesi
Kafam dağıtmış oluo taam mı
Bu bloğu açtığım iyi oldu. İçimdeki paylaşma içgüdüsünü bastırmak zorunda kalmıcam artık. kafamı dağıtmış oluyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder