Alpin(?) Günlük

Alpinizm deyû düştük yola...

15 Eylül 2012 Cumartesi

Kafam dağıtmış oluo taam mı

Bu bloğu açtığım iyi oldu. İçimdeki paylaşma içgüdüsünü bastırmak zorunda kalmıcam artık. kafamı dağıtmış oluyorum.



Gönderen Çağrı zaman: 18:42
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Gurur Yapma Ara

Kim la bu ergenler?

  • Mümin Öztürk
  • Çağrı
  • ali.basaran

Blog Arşivi

  • ►  2019 (1)
    • ►  Mayıs (1)
  • ►  2018 (1)
    • ►  Mart (1)
  • ►  2016 (1)
    • ►  Nisan (1)
  • ►  2015 (2)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (1)
  • ►  2014 (9)
    • ►  Kasım (5)
    • ►  Ekim (3)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2013 (11)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Nisan (5)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Ocak (2)
  • ▼  2012 (24)
    • ►  Aralık (5)
    • ►  Kasım (4)
    • ►  Ekim (5)
    • ▼  Eylül (10)
      • İp kardeşliği...
      • Bolkarlar..
      • Pakistan- Karakurum Dağları Peak Soner Ünsal (5200...
      • Tunç Fındık
      • Dedegöl Dağları – Dedegül Zirvesi(2998 m.) Tırmanı...
      • Planlar.. Baalım olacak mı?
      • Alpin Hoca
      • Kafam dağıtmış oluo taam mı
      • Alpler..
      • Ytudak shit

Hacı hava bozmasın?

Hacı hava bozmasın?
Demirkazık Hava Tahmini

Yararlı bağlantılar

  • hüddosk
  • Alpin Dede Malzeme Değerlendirmesi
  • Alpinist
  • Takoz Dergisi
  • Tunç Fındik resmi web sitesi
  • Tırmanış org
  • Zirve Dagcilik

Sayaç

Sayaç, tr.web-counter.net

ÇağrıTuncay tüm haklarım saklıdır ha ©. Resim Penceresi teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.