15 Eylül 2012 Cumartesi

Tunç Fındık

Hayatını dağcılığa, tırmanışa adamış, dağcılık dışında başka işi olmayan, sırf tırmanış için çabalayan, Türkiyede profesyonel dağcı diyebileceğimiz tek kişi. 14x8000 adlı projesine kalkışmış tek Türk. K2 ye tırmanıyor ve ülkeye dönünce ropörtajda bi gazeteci soruyor: -Dağcılık Federasyonunun size nasıl bir yardımı dokundu efendim bu tırmanışta? Tunç cevaplıyor: "Türkiye Dağcılık Federasyonundan destek görmüyorum..."Ortam sessizleşiyor, spiker yanlış bir şey sorduğunu zannetip konuyu değiştiriyor...  Yorumsuz.. Tedefenin ben ta ammk.
Tunç Fındık 8611 m. lik K2 zirvesinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder