Alpin(?) Günlük
Alpinizm deyû düştük yola...
4 Nisan 2013 Perşembe
Kaybedilenler üzerine...
Bu dünyada bir nesneye
Yanar içim göynür özüm
Yiğit iken ölenlere
Göğ ekini biçmiş gibi
Yunus Emre
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder