Bu resmi görünce aklıma bi anım geldi, oturduk bigün bizim cemiyetle dagcılıktan konuşuyoruz yine. Konu konuyu açtı, söz konusu bahis Ueli Steck oldu. Sonra bi abim dedi ki, Ueli Steck'in "ben korkunca rotadan dönerim" diye bir sözü vardır dedi. Kendisi de bu söze istinâden "Ben de korkunca ipe girerim" dedi. Sonra bende içimden aha lan işte Hacettepe Stayla dedim. :)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder