![]() |
| Şehirden Spil Görünümü |
6 Ekim 2012 Cumartesi
Uzun ara..
Memlekete gittim, uzun zamandır yazmayı istediğim bu yazıyı da hatırlamış oldum. Manisalıyım ben, bizim oraların en yüksek dağı Spil Dağı (1517m). Bu arada Manisanın yüksekliği ise 60~ m civarı. Yani tabandan itibaren yaklaşık 1400m'lik yüksekliğinde büyük bir kütle.. Manisa şehir merkezi Spil Dağının Kuzen tarafında kalıyor. Yani şehir merkezinden bakınca dağın Kuzey-K.Batı sı görünüyor. Kayalık ve güzel bir yüzü var şehre bakan tarafında. Ya dedim kışın nasıl olur acaba? Kendi memleketimdeki dağa da kışın çıkayım bari, ama tabi bunlar her zamanki gibi plan...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder