10 Ekim 2012 Çarşamba

Proce

Hatırını saydığım sevdiğim bi abim dedi ki; emlerden başla, hürtepe, bozkaya yap dedi. La dedim ben bunu niye düşünemedim :) Güzel bi olay olur.. Benim içimi yiyen olay daha sulağankaya tarafında klasik zirvem yok. O taraflara bi yardırmak lazım. tabi, evet, haklıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder