Hatırını saydığım sevdiğim bi abim dedi ki; emlerden başla, hürtepe, bozkaya yap dedi. La dedim ben bunu niye düşünemedim :) Güzel bi olay olur.. Benim içimi yiyen olay daha sulağankaya tarafında klasik zirvem yok. O taraflara bi yardırmak lazım. tabi, evet, haklıyım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder