Aykutların dağ planı yattı :) Kardeş ayaa dondurmiyim ben yaa..(!?!) Sivrihisar planı kesinleşti gibi. Yeni bi bölge hiç gitmemiştim ancak şimdiye nasip olacak. Dün halisaha maçı yaptık ciğerim çıktı ammk. Zıgarayi azaltmak lazım. Yamuldum la resmen. Ama çaktırmadım :) "Önemli olan yamulmamak değil, yamulduğunu çaktırmamak." Havalar soğudu evde kaztüyü montla oturuyom. Heyecanlıyım sivrihisara gideceğimden ötürü.
"Base Camp feels like five star hotel"
-Cory Richards
As It Happens from renan ozturk on Vimeo.
22 Kasım 2012 Perşembe
20 Kasım 2012 Salı
Hacettepe Ekstrem Kılaymbing Tiim
Bi önceki yazıma istinaden;
Bu aralar antrenmana sardım. Kafamda değişik planlar var. Bu ara para yok, vizeler çok... Ne yapalım bizde indor antrenmana verioz kendimizi. Evdeki duvar, hacettepedeki duvar, dikmendeki duvar falan işte. Geçen hüseyingaziye gittik trad stayla. Unutmayalım hesaabı :) Askerlerin sokmaması gibi işler azalmış in cin top atıyo o derece.. Dedim sivrihisara gideyim otostop var zaten beleş ammk. git gel 2.60 tl. Ama çadır falan lazım o biraz gafamı kurcaladı. Annee gafam yanıyo diye bağırasım geliyo. Bakalım bu hafta sonu gidecem gibi. Durumları ona göre ayarlamam lazım. İbüdak tan bi arkadaş var çok iyi bi çocuğa benziyo bebe her hafta sonu geyve, ballıkayalar, karakayalar falan fink atıyo. Takılmak lazım hem partner olur, hem antrenman. Hemde Güçlü abinin hatırı var. Bu çarşamba aykutlar dağa gidiyo, benim dersler falan filan plana dahil olamadım. baska sefere artık. Onlarda dersleri falan geride bırakıp gidiyorlar resmen. Helal olsun adamlara... Tırmanıs raporunu dört gözle bekliom. Bültene malzeme çıkıyor. Yaa boyle işte Müslüm babanın da dediği gibi kış oldum, yalan oldum. Paran olacak inmeyecen dağdan, antrenmanı da dağda yapacan. Neyse fazla coştum yine. Biri beni durdursun.. by the way başlığı böyle yapmamın sebebi klüpten böyle bi tim bekleyişim :) yavaş yavaş geliyo alttan alttan..
Mt. Ushba
9 Kasım 2012 Cuma
Durgun Günler..
Bu aralar dersler, aile, manita durumları derken dağ planları aklımdan çıktı. Ama blogda var ordan takip ediyorum. :) Şizofrenmiyim lan ben kendi blogumu takip ediyorum? Hayırlısı, dağ planları aklımdan çıktı dediydim amma bi anda karşıma bir sürü dağ planı geldi ammk. Klüpten yediğim cezaları yerine getirirken bir yandan da dağa gidecem. Bu iyi oldu gerçekten. Antrenmanı aksatmıyorum, haftada 2-3 gün. Ne kadar dağda mental performans daha önemli olsa da, fiziksel performansta mental performansın katalizörü. Sağlam kafa saglam vucutta bulunur gardaşş. No pain No gain demiş gavurlarda. Herkes büyük tırmanıcıların yaptıkları tırmanıslardan bahseder ama kimse yaptıkları antrenmandan bahsetmez. Tomaz Humar'ın diğerinden 5 cm daha kısa olan sol bacağı ile Rupal yüzünün 7000. metresine kadar cıktıgını biliyormusunuz? Gurban olduğum yaradan ensesinden tutup dagın üstüne çıkarmadı ya adamı adam kendi bacakları üstünde tırmandı. Nasıl yani? Antrenmanla amk nasıl olacadı. Peki Colin Haley'in dağda daha rahat uyuyabilmek için evinde tahta şiltenin üstünde tulumunda uyuduğunu biliyormuydunuz?
"Egestas victoria praeparatio" yani zafer hazırlık ister. deyip yazımı burada bitiriyorum. herkese iyi tirmanışlar..
17 Ekim 2012 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
