Aykutların dağ planı yattı :) Kardeş ayaa dondurmiyim ben yaa..(!?!) Sivrihisar planı kesinleşti gibi. Yeni bi bölge hiç gitmemiştim ancak şimdiye nasip olacak. Dün halisaha maçı yaptık ciğerim çıktı ammk. Zıgarayi azaltmak lazım. Yamuldum la resmen. Ama çaktırmadım :) "Önemli olan yamulmamak değil, yamulduğunu çaktırmamak." Havalar soğudu evde kaztüyü montla oturuyom. Heyecanlıyım sivrihisara gideceğimden ötürü.
"Base Camp feels like five star hotel"
-Cory Richards
As It Happens from renan ozturk on Vimeo.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder