9 Kasım 2012 Cuma

Durgun Günler..

Bu aralar dersler, aile, manita durumları derken dağ planları aklımdan çıktı. Ama blogda var ordan takip ediyorum. :) Şizofrenmiyim lan ben kendi blogumu takip ediyorum? Hayırlısı, dağ planları aklımdan çıktı dediydim amma bi anda karşıma bir sürü dağ planı geldi ammk. Klüpten yediğim cezaları yerine getirirken bir yandan da dağa gidecem. Bu iyi oldu gerçekten. Antrenmanı aksatmıyorum, haftada 2-3 gün. Ne kadar dağda mental performans daha önemli olsa da, fiziksel performansta mental performansın katalizörü. Sağlam kafa saglam vucutta bulunur gardaşş. No pain No gain demiş gavurlarda. Herkes büyük tırmanıcıların yaptıkları tırmanıslardan bahseder ama kimse yaptıkları antrenmandan bahsetmez. Tomaz Humar'ın diğerinden 5 cm daha kısa olan sol bacağı ile Rupal yüzünün 7000. metresine kadar cıktıgını biliyormusunuz? Gurban olduğum yaradan ensesinden tutup dagın üstüne çıkarmadı ya adamı adam kendi bacakları üstünde tırmandı. Nasıl yani? Antrenmanla amk nasıl olacadı. Peki Colin Haley'in dağda daha rahat uyuyabilmek için evinde tahta şiltenin üstünde tulumunda uyuduğunu biliyormuydunuz? "Egestas victoria praeparatio" yani zafer hazırlık ister. deyip yazımı burada bitiriyorum. herkese iyi tirmanışlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder