Alpin(?) Günlük

Alpinizm deyû düştük yola...

13 Ekim 2014 Pazartesi

Sen bana aldırma gülüm

harbi la...
Gönderen Çağrı zaman: 23:30
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Gurur Yapma Ara

Kim la bu ergenler?

  • Mümin Öztürk
  • Çağrı
  • ali.basaran

Blog Arşivi

  • ►  2019 (1)
    • ►  Mayıs (1)
  • ►  2018 (1)
    • ►  Mart (1)
  • ►  2016 (1)
    • ►  Nisan (1)
  • ►  2015 (2)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (1)
  • ▼  2014 (9)
    • ►  Kasım (5)
    • ▼  Ekim (3)
      • Güzel bir söz
      • Sen bana aldırma gülüm
      • Merhaba
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2013 (11)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Nisan (5)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Ocak (2)
  • ►  2012 (24)
    • ►  Aralık (5)
    • ►  Kasım (4)
    • ►  Ekim (5)
    • ►  Eylül (10)

Hacı hava bozmasın?

Hacı hava bozmasın?
Demirkazık Hava Tahmini

Yararlı bağlantılar

  • hüddosk
  • Alpin Dede Malzeme Değerlendirmesi
  • Alpinist
  • Takoz Dergisi
  • Tunç Fındik resmi web sitesi
  • Tırmanış org
  • Zirve Dagcilik

Sayaç

Sayaç, tr.web-counter.net

ÇağrıTuncay tüm haklarım saklıdır ha ©. Resim Penceresi teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.