writeln("merhaba dünya"); falan filan.
bu aralar kafam yüksek dozda karışık, okul paçamı bırakmıyor amk. bende ne emmeye geliyom ne gömmeye, hem okul, öğrencilik bitmesin istiyorum hem de okul bitse de selbes kalsam diye uğrasıyorum. ya da kökten bıraksam mı amk? hayat mı zor deseler yoksa hipermetrop, astigmat ve katarakt gözle kalın ipligi ince iğne deliğinden geçirmek mi zor deseler hayat zor derim. yaş büyüdükçe göt korkusu sarıyor insanı.. bir yandan insan ilişkileri diğer yandan insanların iletişimsizlikleri.. bazen oturup düşünmüyor değilim ot olsaydım da tek derdim hava bulutlu olunca <bugun de fotosentez yapamadık amk> diye ekmek çıkmadı hesabı esnaf atarı yapmak olsaydı diyorum. öyle veya böyle yuvarlanıp gidiyoruz, geriye dönüp baktığımda hayatımda çok şeyin değişmiş oldugunu görüp değişimin hızlılığından ürküyorum. iyi veya kötü yeni yerler, yeni anılar, yeni insanlar sıkışıyor doğumla ölüm arasındaki o uzun aralığa. bugun de ölmedim anne diyorum. herkesin derdi kendinden ötedir diyorum. blogu da sıkılıp kapattıydım, sıkıldım geri açtım iyi mi? bendeki de tutarsızlık. yazmaya üşendim. yeter amk
![]() |
| adamım jamal |

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder