17 Mayıs 2013 Cuma

yanlış anlaşılmasın haa şşşüüşşş

alpinist diye aştıysak blogu bu alpinist oldugumuzdan değil, alpinist olmaya çalışmamızdandır. Götünüz başınız oynamasın. :) burada arada bir edebi metinler paylaşacağım, sosyal mesajlar vereceğim. blog benim değil mi lan istediğim şeyi yaparım amküm. gece gece atarlandım bak yine, ama niye, kime bilmiyorum. bak ya yine konudan saptık iyi mi? ben buraya emrah serbesin bir yazısını paylaşmak için girdim. girişim giriş olmadı çıkışımda çıkış olmaz bu gidişle, tayyeap bu ülkede baştakan olduğu sürece ben ne düzgün girerim ne de düzgün çıkarım arkadaş! (başladı yine ergen atarlarım, asprin alsam iyi olacak) amk ipnesi sen kalk ülke çalkalanırken hatayda 53 kişi ölmüşken, amerikaya git. sanki ülkeyi kurtaracak orda. Atatürk ülkeyi kurtarırken sanki Samsun yerine washington a gitti amk. iki ucu boklu değnek diyecem anlam eksikliği olacak, bu değneğin heryeri ishal olmus obamanın bokuna sıvanmış. bizimkiside o değneği kullanıp heryere bok bulaştırıyor. neyse hadi iyi geceler, ağzımı yeterince kirlettim.


 "Sabah ayazından, melankoliden ve uykusuzluktan, aylardır tavuk döner yemekten ve çay bardağında içtiğim rakılardan ötürü biraz delirmiş olabilirim dedim ona. Ama sorun değil, benim hala umudum var. Sana her baktığımda umudum var. Raskolnikov’un tefeci koca karıyı baltaladığı yaştayım. Bu aşk karakolda biter ve sakın korkma ölen ben olurum. Ruhumu usrutayla doğradın çünkü. Ve farkında olmadan yaptın bunu, işte seni bu yüzden seviyorum."
-Emrah Serbes

Adam iyi yazmış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder