26 Ocak 2013 Cumartesi

michael sikkofield: Otobüs

michael sikkofield: Otobüs: İnşallah farkında olmazsınız. İnsanın bir acı eşiği var ya, eğer acı eşiğimiz daha düşük olsaydı, hafif esen rüzgar bile canımızı acıtsaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder