Alpin(?) Günlük
Alpinizm deyû düştük yola...
26 Ocak 2013 Cumartesi
michael sikkofield: Otobüs
michael sikkofield: Otobüs
: İnşallah farkında olmazsınız. İnsanın bir acı eşiği var ya, eğer acı eşiğimiz daha düşük olsaydı, hafif esen rüzgar bile canımızı acıtsaydı...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder