20 Kasım 2012 Salı
Hacettepe Ekstrem Kılaymbing Tiim
Bi önceki yazıma istinaden;
Bu aralar antrenmana sardım. Kafamda değişik planlar var. Bu ara para yok, vizeler çok... Ne yapalım bizde indor antrenmana verioz kendimizi. Evdeki duvar, hacettepedeki duvar, dikmendeki duvar falan işte. Geçen hüseyingaziye gittik trad stayla. Unutmayalım hesaabı :) Askerlerin sokmaması gibi işler azalmış in cin top atıyo o derece.. Dedim sivrihisara gideyim otostop var zaten beleş ammk. git gel 2.60 tl. Ama çadır falan lazım o biraz gafamı kurcaladı. Annee gafam yanıyo diye bağırasım geliyo. Bakalım bu hafta sonu gidecem gibi. Durumları ona göre ayarlamam lazım. İbüdak tan bi arkadaş var çok iyi bi çocuğa benziyo bebe her hafta sonu geyve, ballıkayalar, karakayalar falan fink atıyo. Takılmak lazım hem partner olur, hem antrenman. Hemde Güçlü abinin hatırı var. Bu çarşamba aykutlar dağa gidiyo, benim dersler falan filan plana dahil olamadım. baska sefere artık. Onlarda dersleri falan geride bırakıp gidiyorlar resmen. Helal olsun adamlara... Tırmanıs raporunu dört gözle bekliom. Bültene malzeme çıkıyor. Yaa boyle işte Müslüm babanın da dediği gibi kış oldum, yalan oldum. Paran olacak inmeyecen dağdan, antrenmanı da dağda yapacan. Neyse fazla coştum yine. Biri beni durdursun.. by the way başlığı böyle yapmamın sebebi klüpten böyle bi tim bekleyişim :) yavaş yavaş geliyo alttan alttan..
Mt. Ushba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder